Όροι Χρήσης της ιστοσελίδας

Ο πελάτης κάνοντας χρήση των υπηρεσιών της ιστοσελίδας παραχωρεί τη συγκατάθεσή του στους Όρους Χρήσης, όπως αυτοί αναφέρονται παρακάτω καθώς και για το σύνολο του περιεχομένου της ιστοσελίδας www.b2b.omegabebe.gr. Σε περίπτωση που δε συμφωνεί με τους όρους χρήσης, οφείλει να μην κάνει χρήση της ιστοσελίδας. Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα αλλαγής των όρων χρήσης και η εξακολούθηση της χρήσης της ιστοσελίδας από τον πελάτη σημαίνει την αποδοχή και των τροποποιήσεων αυτών και την εν γένει αποδοχή των όρων χρήσης. Τα αναφερόμενα στους Όρους Χρήσης της ιστοσελίδας www.b2b.omegabebe.gr είναι σύννομα και σύμφωνα με το Νόμο 2251/1994 περί Προστασίας Καταναλωτών όπως αυτός τροποποιήθηκε και ισχύει σήμερα.

Προσωπικά στοιχεία – προσωπικά δεδομένα

Για λόγους ασφάλειας των συναλλαγών, θα ζητηθεί από τον πελάτη να γνωστοποιήσει το ονοματεπώνυμο, τη διεύθυνση αλληλογραφίας, το τηλέφωνο επικοινωνίας και ένα λογαριασμό e-mail. Τα στοιχεία αυτά είναι απαραίτητα για τη δυνατότητα ολοκλήρωσης μιας παραγγελίας. Τα στοιχεία αυτά δε γνωστοποιούνται με κανέναν τρόπο από την εταιρεία σε τρίτους, η δε εταιρεία τα τηρεί σύμφωνα με τον νόμο Ν.2472/97 στα αρχεία της αποκλειστικά και μόνο για την εκτέλεση των παραγγελιών του πελάτη και σε καμία περίπτωση δεν έχουν πρόσβαση σε αυτά τα στοιχεία άτομα που δε σχετίζονται με την εταιρεία. Ο πελάτης μπορεί σε οποιαδήποτε στιγμή το επιθυμεί να προβεί σε τροποποίηση ή να ζητήσει τη διαγραφή των στοιχείων από την εταιρεία.

Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα αλλαγής των όρων προστασίας των προσωπικών δεδομένων κατόπιν σχετικής ενημέρωσης των πελατών της ιστοσελίδας. Οποιοσδήποτε δε συμφωνεί με τους όρους προστασίας των προσωπικών δεδομένων δε θα πρέπει να χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες της ιστοσελίδας www.b2b.omegabebe.gr.

Τεχνικά θέματα

Η ιστοσελίδα μπορεί να χρησιμοποιεί cookies για την αναγνώριση του επισκέπτη. Τα cookies συλλέγονται από την ιστοσελίδα αποκλειστικά για λόγους διαφημιστικούς και για την παρακολούθηση στατιστικών στοιχείων. Ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να προβεί σε ρυθμίσεις στον υπολογιστή από τον οποίο αποκτά πρόσβαση στην ιστοσελίδα έτσι ώστε να ειδοποιείται για τα cookies, αποδεχόμενος ή μη τη χρήση τους. Η αποδοχή των cookies από την ιστοσελίδα είναι απαραίτητη για τη χρήση της από τον πελάτη.

Η ιστοσελίδα μπορεί να περιλαμβάνει συνδέσμους (links) προς άλλες ιστοσελίδες, οι οποίες δεν ελέγχονται από την εταιρεία. Η εταιρεία δεν ευθύνεται για τους όρους χρήσης προσωπικών δεδομένων από άλλες ιστοσελίδες.

Η ιστοσελίδα μπορεί να καταγράφει την IP από την οποία επήλθε πρόσβαση σε αυτή αποκλειστικά για στατιστικούς λόγους και για την παρακολούθηση της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας.

Επιστροφή προϊόντων – Δικαίωμα υπαναχώρησης

Ο πελάτης έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την παραγγελία που πραγματοποίησε μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος www.b2b.omegabebe.gr και να επιστρέψει ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής, εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που την παρέλαβε. Η υπαναχώρηση μπορεί να είναι αναιτιολόγητη και ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το σύνολο των προς επιστροφή προϊόντων στην κατάσταση που τα παρέλαβε, συμπεριλαμβάνοντας έντυπα, συσκευασίες και όλα τα εξαρτήματα που τα συνοδεύουν.

Τρόπος επιστροφής

  • Με παράδοση των προϊόντων στην έδρα της εταιρείας μας από τον πελάτη αυτοπροσώπως.
  • Με αποστολή των προϊόντων στην έδρα της εταιρείας μας. Στην περίπτωση αυτή ο πελάτης αναλαμβάνει το κόστος για την αποστολή των προϊόντων, εφόσον η παραγγελία έχει εκτελεστεί εις ολόκληρον ή εν μέρει, καθώς και το κόστος για την επιστροφή των προϊόντων στην έδρα της εταιρείας μας. Σε κάθε περίπτωση, τα προϊόντα θα πρέπει να επιστραφούν μέσω της συνεργαζόμενης με την εταιρεία μας courier ή μεταφορική εταιρεία, άλλως η εταιρεία δεν ευθύνεται για τυχόν καθυστερήσεις στην επιστροφή των προϊόντων. Σε περίπτωση που ο πελάτης επιλέξει να επιστρέψει τα προϊόντα με ταχυδρομείο, θα πρέπει να γίνει απαραίτητα με συστημένο δέμα, διαφορετικά η επιστροφή δε θα παραληφθεί από την εταιρεία. Στην περίπτωση λάθους στην αποστολή εκ μέρους της εταιρείας μας, αναλαμβάνουμε εξ’ολοκλήρου τόσο το κόστος αποστολής της παραγγελίας όσο και το κόστος επιστροφής της.

Διαδικασία επιστροφής προϊόντων

  • Αρχικά ο πελάτης θα πρέπει να επικοινωνήσει με την εταιρεία τηλεφωνικώς ή μέσω e-mail και να αναφέρει ότι θέλει να επιστρέψει μέρος ή ολόκληρη την παραγγελία.
  • Τα προϊόντα θα πρέπει να είναι στην κατάσταση που τα παρέλαβε ο πελάτης, τοποθετημένα στην αρχική τους συσκευασία.
  • Ο πελάτης θα πρέπει να συμπεριλάβει στα προς επιστροφή και όλα τα παραστατικά που συνοδεύουν το δέμα, πχ τιμολόγιο πώλησης / δελτίο αποστολής.
  • Η εταιρεία θα πρέπει να έχει λάβει το ποσό για τα έξοδα αποστολής και επιστροφής των προς επιστροφή προϊόντων για να κάνει αποδεκτή την επιστροφή.
  • Με την παραλαβή των επιστρεφόμενων προϊόντων και εφόσον διαπιστωθεί ότι αυτά είναι σε καλή κατάσταση, η εταιρεία υποχρεούται στην έκδοση πιστωτικού σημειώματος προς τον πελάτη και οφείλει να επιστρέψει το ποσό που αντιστοιχεί στην αξία των επιστρεφόμενων προϊόντων. Η επιστροφή του ποσού θα γίνει εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την επιστροφή των προϊόντων και με τον ίδιο τρόπο που έγινε και η πληρωμή τους.

Οι επιστροφές δε θα γίνονται αποδεκτές:

  • Σε προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές και τις υποδείξεις του πελάτη (custom made).
  • Σε προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας και της υγιεινής και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση στον πελάτη.

Επιστροφή χρημάτων

Σε περίπτωση ακύρωσης μέρους ή ολόκληρης της παραγγελίας, η εταιρεία θα επιστρέψει το ποσό ως ακολούθως:

  • Αν ο πελάτης έχει εξοφλήσει με τραπεζική μεταφορά, το ποσό θα επιστραφεί εντός 5 εργάσιμων ημερών σε τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξει ο πελάτης στην εταιρεία, σημειώνοντας τον αριθμό IBAN, το ονοματεπώνυμο του δικαιούχου και το πιστωτικό ίδρυμα το οποίο αφορά. Σε περίπτωση επιβολής τραπεζικών εξόδων, η εταιρεία μας αναλαμβάνει να καλύψει μόνο τα έξοδα που επιβάλλονται από την τράπεζα στην οποία διατηρούμε λογαριασμό και δεν αναλαμβάνει να καλύψει τυχόν έξοδα που μπορεί να επιβληθούν από την τράπεζα του πελάτη.
  • Αν ο πελάτης έχει εξοφλήσει με μετρητά για παραλαβή από το κατάστημα ή για παραλαβή με αντικαταβολή μέσω courier ή μεταφορικής εταιρείας, το ποσό που αντιστοιχεί στο κόστος των επιστρεφόμενων προϊόντων θα επιστραφεί είτε με μετρητά από την έδρα της εταρείας μας είτε με καταβολή σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξει εντός 5 εργάσιμων ημερών. Σε περίπτωση επιβολής τραπεζικών εξόδων, η εταιρεία μας αναλαμβάνει να καλύψει μόνο τα έξοδα που επιβάλλονται από την τράπεζα στην οποία διατηρούμε λογαριασμό και δεν αναλαμβάνει να καλύψει τυχόν έξοδα που μπορεί να επιβληθούν από την τράπεζα του πελάτη. Το κόστος της αντικαταβολής δεν επιστρέφεται.
  • Αν ο πελάτης έχει εξοφλήσει με χρήση πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης κάρτας για πληρωμή online ή για πληρωμή μέσω του φυσικού POS στην έδρα της εταιρείας μας, εφόσον η εταιρεία μας έχει εισπράξει το τίμημα για την παραγγελία, το ποσό που αντιστοιχεί στο κόστος των επιστρεφόμενων προϊόντων θα επιστραφεί μέσω της διαδικασίας που ακολουθεί η Viva Υπηρεσίες Πληρωμών Α.Ε. για αντίστοιχες περιπτώσεις (για πληρωμή online) ή μέσω της διαδικασίας που ακολουθεί η Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος Α.Ε. για πληρωμή από το φυσικό POS στην έδρα της εταιρείας μας. Η εντολή για την επιστροφή του ποσού θα δοθεί από την εταιρεία μας άμεσα και ο χρόνος που απαιτείται για την πίστωση του ποσού στον πελάτη εξαρτάται από τη σύμβαση που έχει καταρτίσει η τράπεζα με τον πελάτη. Συνεπώς ο χρόνος και το τρόπος αντιλογισμού του ποσού στον πελάτη ρυθμίζεται αποκλειστικά από τη σύμβαση του πελάτη με την τράπεζά του και η εταιρεία δε φέρει ευθύνη για τυχόν καθυστερήσεις.

Ελαττωματικά προϊόντα

Στην περίπτωση παραλαβής ελαττωματικών προϊόντων, ο πελάτης πρέπει να επικοινωνήσει με e-mail ή μέσω τηλεφώνου με την εταιρεία μας. Η εταιρεία θα αντικαταστήσει σε εύλογο χρονικό διάστημα το ελαττωματικό προϊόν, εφόσον τηρηθούν οι όροι που αναφέρονται στην πολιτική επιστροφών της,  με άλλο καινούριο, σε περίπτωση δε που αυτό δε θα είναι εφικτό για λόγους ανώτερης βίας, πχ, εξάντληση αποθεμάτων, θα καταβάλει προσπάθεια για να αντικαταστήσει το προϊόν με παρεμφερές προϊόν της έγκρισης του πελάτη και τουλάχιστον ίσης αξίας. Στην περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος η εταιρεία αναλαμβάνει εξ’ολοκλήρου τα έξοδα αποστολής και επιστροφής του ελαττωματικού προϊόντος.

Αποποίηση ευθύνης

Η εταιρεία δεν ευθύνεται για τυχόν λάθη στις αναγραφόμενες τιμές ή στα αναφερόμενα χαρακτηριστικά των προϊόντων. Η εταιρεία δεν ευθύνεται για τυχόν χρωματικές αποκλίσεις στις φωτογραφίες των προϊόντων και διατηρεί το δικαίωμα αναπροσαρμογής των τιμών χωρίς προειδοποίηση.

Η μεταφορά των εμπορευμάτων γίνεται για λογαριασμό και με ευθύνη του πελάτη.

Τροποποίηση όρων

Η εταιρεία White Box Μ.Ε.Π.Ε.ως ιδιοκτήτρια της ιστοσελίδας www.b2b.omegabebe.gr διατηρεί το δικαίωμα αναπροσαρμογής των αναγραφόμενων όρων συναλλαγών.

Γενικοί όροι

Για οποιαδήποτε διαφορά προκύψει ακολουθείται η διαδικασία της διαιτησίας. Σε περίπτωση μη εξεύρεσης λύσης αρμόδια ορίζονται τα δικαστήρια Αθηνών.

Δεν παρέχεται η δυνατότητα σε ανήλικους να πραγματοποιήσουν αγορές από αυτή την ιστοσελίδα. Σε περίπτωση υποβολής των ως άνω αναφερόμενων απαραίτητων προσωπικών στοιχείων από ανήλικους με σκοπό την πραγματοποίηση αγορών, η εταιρεία θα διαγράψει τα στοιχεία αυτά άμεσα εφόσον ενημερωθεί για το γεγονός αυτό.

Για τους τρόπους και όρους παραγγελίας και αποστολής καθώς και το κόστος των μεταφορικών μπορείτε να ενημερωθείτε πατώντας εδώ.

Για τους τρόπους πληρωμής μπορείτε να ενημερωθείτε πατώντας εδώ.